Гаранционни условия
Условия за гаранция
Продуктите, закупени чрез Дентстор България ЕООД са нови, в оригинални опаковки и обезпечени с гаранция, съгласно законовите разпоредби и търговските политики производителите.
Срокът на гаранцията възниква от момента на фактуриране на продукта.
Гаранцията е валидна само на територията на България, с изключение на случаите, в които се посочва друго в сертификата за търговска гаранция.
Освен всички други гаранции, предвидени в приложимите закони и в сертификата за гаранция, издаден от производителя / вносителя или продавача, той гарантира на купувача срещу всякакви несъответствия, които могат да засегнат цялата или част от стоките и услугите, с изключение на нормалното износване за период от 24 месеца от датата на издаване на фактурата за продажба. Изключение правят продуктите от раздел консумативи, които не се ползват от гаранция.
В случаите, когато претенциите за гаранция са неоснователни, Продавачът има право да задължави купувача да заплати съответните разходи за диагностика на продукта и съответната такса за превоз.
Ако в момента на получаването се установи липсата на сертификат за гаранция на продукта, трябва да съобщите в рамките на 48 часа след получаване на продукта на email адрес orders@dentstore.bg или на телефонен номер 02 451 8330. Всякаква допълнителна претенция няма да бъде взета предвид.
Срокът на гаранцията възниква от момента на фактуриране на продукта.
Гаранцията е валидна само на територията на България, с изключение на случаите, в които се посочва друго в сертификата за търговска гаранция.
Освен всички други гаранции, предвидени в приложимите закони и в сертификата за гаранция, издаден от производителя / вносителя или продавача, той гарантира на купувача срещу всякакви несъответствия, които могат да засегнат цялата или част от стоките и услугите, с изключение на нормалното износване за период от 24 месеца от датата на издаване на фактурата за продажба. Изключение правят продуктите от раздел консумативи, които не се ползват от гаранция.
В случаите, когато претенциите за гаранция са неоснователни, Продавачът има право да задължави купувача да заплати съответните разходи за диагностика на продукта и съответната такса за превоз.
Ако в момента на получаването се установи липсата на сертификат за гаранция на продукта, трябва да съобщите в рамките на 48 часа след получаване на продукта на email адрес orders@dentstore.bg или на телефонен номер 02 451 8330. Всякаква допълнителна претенция няма да бъде взета предвид.
За да получите право на гаранция и сервизно обслужване,трябва да изпратите следното:
Попълнете сервизния формуляр.
Отидете на формуляра
Подгответе продукта за доставка, използвайте подходяща опаковка, за да избегнете повреда по време на транспортиране.
Предайте пакета на куриера.
Продуктите ще бъдат върнати в ДЕНТСТОР БЪЛГАРИЯ ЕООД: 1379 София, България, бул. Акад. Иван Евстратиев Гешов 2Е,
Бизнес център Сердика, сграда 5