Голяма ортодонтска кутия Dr.Mayer Бял


DR.MAYER
BILL6003AL
1,78 Лв
с включен ДДС
Голяма ортодонтска кутия Dr.Mayer Бял
Статус: Изчерпано



 Потребителски рейтинг и отзиви
Безплатна доставка при поръчка над 50 лева. детайли
Плащайте безопасно онлайн, с банков превод или при доставка. детайли
Обслужване на клиенти: Тел: 02 493 01 66 Работно време Понеделник - Петък 9.30-18.00

Ортодонтска кутия

Предимства:

  • Изработена от трайна пластмаса
  • Налични цветове: бяло, зелено, черно, тъмно синьо, светло синьо, червено, розово, жълто, оранжево, флуоресцентно лилаво
  • Височина: 5,5 сm

Описание:

  • Ортодонтска кутия Dr.Mayer - 1 брой

Правната рамка

 

Съгласно Закона за защита на потребителите, Глава 4, Раздел II, Чл. 49 – Чл.61, отнасящи се до правата на потребителите за договори, сключени от разстояние: 

Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, в 14-дневен срок от деня, в който продуктът е физически притежаван. В този случай, разходите за връщане се поемат от потребителя.

  • Върнатият продукт трябва да е в същото състояние, в което е доставен (с всички аксесоари, с непокътнати етикети и придружаващи документи). Продукти с физически модификации, драскотини, удари, следи от прекомерна употреба и / или неоторизирани намеси и др. не се приемат за връщане.
  • Връщането ще бъде отказано в случаите, описани по-горе, или при установяване, от страна на Продавача,че стоката е в статут на непродаваемост.
  • Продуктите ще бъдат върнати чрез куриерската услуга, договорена от Продавача на адреса на Продавача, с придружаващите ги непокътнати етикети и документи.

Когато изпраща пакета, Купувачът попълва следния шаблон за връщане: Формуляр за връщане

Ситуациите за връщане, в които всички разходи за връщане и евентуално последваща доставка се поемат от Продавача, са подробно описани по-долу:

  • В някои случаи Купувачът може да избере да замени продукта с друг.

Ако е уговорена замяната с по-скъп продукт, Купувачът ще заплати разликата в цената, съответно ако стойността на заместващия продукт ще бъде по-ниска, той ще получи съответното частично възстановяване.

  • Продуктите не са в съответствие със спецификациите на сайта.

Ако поръчаният продукт се окаже, че не отговаря на спецификациите в офертата CARESTORE, Купувачът може да поиска връщането му, за да го замени или да възстанови пълната стойност.

  • Продуктите са доставени неправилно от Продавача.

В случай на доставка на друг продукт или в друго количество, трябва да съобщите за несъответствията на Продавача в рамките на 24 часа, за да бъдат отстранени. Ако продуктът вече не е на склад, Купувачът може да избере замяна с друг продукт или за пълно възстановяване на стойността.

  • Продуктите се оказват нефункционални в рамките на първите 48 часа от получаването им.

Ако полученият продукт се окаже неизправност в рамките на първите 48 часа след реалното получаване, Купувачът може да поиска връщането на продукта в рамките на този срок, за да го замени с нов продукт. Ако продуктът вече не е на склад, Купувачът може да избере замяна с друг продукт или пълно възстановяване на стойността.

Възстановяванията на суми се извършват по банков път в рамките на максимум 14 дни от приемането на връщането.

Лично вземане отшоурума:

Клиентът може лично да вземе поръчката си ( след потвърждение на поръчката на телефон +359 2 493 01 66) от шоурума ни в Бизнес-Център Сердика, Сграда 5,  Бул. Акад. Иван Евстратиев Гешов 2Е, гр. София, без никакви разходи за доставка.

 

Изпращане по Куриер:

Куриерската компания гарантира транспортирането в рамките на максимум 24 часа от изпращането до всяко населено място.

Ако поръчката е направена до 17:00 часа, пратката ще бъде изпратена в същия ден, с изключение на поръчките от почивните дни, които ще бъдат обработени в първия работен ден.

Ако направите поръчката си след 17:00 часа, тя ще бъде изпратена на следващия ден, с изключение на поръчките в почивни дни, които ще бъдат обработени в първия работен ден.

Куриерски разходи:

За доставки с куриер, доставката е безплатна за поръчки над 50 лева; за поръчки под 50 лв., доставката е 4,90 лева с вкл ДДС,независимо от теглото!

 

Не се осигурява транспорт извън България.

Как да платя?

Изберете най-удобният за Вас начин да платите направената поръчка!

Имате следните възможности:

Наложен платеж

Можете да платите продуктите директно на куриера, в момента на тяхното доставяне.
По силата на сключения договор между Дентстор България ЕООД и Еконт Експрес ООД и Спиди АД се спазват всички изисквания за качество и ефикасност на обслужването.
Можете да заплатите поръчката си в момента на доставката, директно на куриера.
Допълнителна такса за куриерски услуги - в зависимост от стойността на поръчката. Повече информация тук

Плащане в магазина

Ако изберете опцията плащане в магазина, ще се свържем с вас, възможно най-скоро (в работно време) след финализиране на поръчката ви. Можете да заплатите поръчката си, директно в магазина, в момента на получаването ѝ.

Банков превод

Ако изберете опцията за банков превод, ще получите имейл, съдържащ всички подробности за плащането. Поръчката ще бъде изпратена, след като сумата постъпи в банковата ни сметка. Трябва да знаете следното, когато искате да платите с банков превод:

 

Данни на фирмата:

  • Име на фирмата: Дентстор България ЕООД
  • Седалище  и адрес на управление:  София, район „Оборище”, ул. „Московска” № 21Б, ет. 3
  • Oфис: България, София 1379, бул. Акад. Иван Евстратиев Гешов 2Е, Бизнес център Сердика, сграда 5
  • Правна форма: Дружество с ограничена отговорност
  • Данъчен номер: BG204602700
  • ЕИК: 204602700
  • Банка: ОББ АД
  • Сметка в BGN: BG90UBBS88881000932077
  • BIC: UBBSBGSF

Подобни продукти

Бъдете първи, напишете своето мнение !